Varighed:

14 uger

Tilmeldingsfrist:

26/08 2024

Pris (ekskl. litteratur):

DKK 7.890,00

Glæd dig til at lære

  • at blive skarp til markedsanalyser - alt fra dybdegående dataindsamling til præcise analyser af markedspotentiale
  • om vigtigheden af segmentering og til at blive en mester i kundegrupper, differentiering, positionering og branding
  • at forstå købsadfærd og -kriterier både i B2B og B2C, så du kan skræddersy markedsføringsstrategier, der rammer plet hver gang
  • om det globale marked ved at dykke ned i internationaliseringsprocessen og de strategiske overvejelser virksomheden har, når de vil ud på nye markeder

Faget er for dig, der…

  • vil være personen bag et boost af virksomhedens vækst og succes (hej forfremmelse…)
  • kan se dig selv kombinere analytiske skills med praktiske løsninger - allerede i morgen
  • er interesseret i national og international handel og kan lide det strategiske arbejde bag markedsføring

Fordele for din arbejdsplads og din karriere

  • Du bliver en nøglespiller, når I skal udforme og eksekvere markedsanalyser, der afdækker gyldne muligheder og åbner nye døre for markedsføringstiltag
  • Din evne til at navigere i internationale markedsforhold og finde skræddersyede løsninger, der passer til det enkelte marked, vil gøre dig uundværlig i dit team
  • Din karriere får et boost med nyeste viden indenfor både national og international handel, markedsanalyser, dataanalyse, markedsføringsstrategi og meget mere

Vi glæder os helt vildt til at mødes om analyserne - online, naturligvis 😉

Læs mere om faget

  • Underviser

    Lars Skovhus

Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
+45 3615 4519

Telefon åbningstider:
Mandag - torsdag kl. 9.00 - 15.00
Fredag kl. 9.00 - 13.00

I tvivl? Vi er her for at hjælpe dig. Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

  • Har du allerede kompetencerne, men mangler et formelt bevis? Så kan du søge om en såkaldt realkompetencevurdering (RKV), og få afklaret om du kan få et bevis uden at tage faget. Se mere og start ansøgningen her

Hos SmartLearning kan du studere 100% online. Det giver dig frihed, fleksibilitet – og mere tid til alt det, der er vigtigt i dit liv.

Giv din karriere et boost i toget på vej til arbejde, når børnene er lagt i seng om aftenen eller fra hængekøjen i sommerhuset. 

Vi er med dig, hvorend du er – og du kan altid sløre din baggrund i Zoom, hvis du ikke vil dele dine bunker af vasketøj med os andre 😉

Din underviser er særlig dygtig til at undervise online – så dit udbytte af faget bliver mindst lige så godt som ved god gammeldags fremmødeundervisning. Det er vi faktisk ret stolte af, at du bare ved det.

Vil du læse mere om livet som online-studerende, så tjek de her artikler ud:

Fandt du ikke svaret – eller er du i tvivl om noget? Se vores oftest stillede spørgsmål her.

Tilmeld dig nu

Faget Markedsinformation og -analyse hører under uddannelsen Akademiuddannelse (AU) i Salg og markedsføring.

Læs mere om uddannelsen

„Vi værner om, at din uddannelse altid er så fleksibel, som overhovedet muligt. Det meste af din undervisning kan du tage præcis, når det passer dig. Men menneskelig kontakt kommer du ikke til at mangle (tværtimod): Du har altid en direkte linje til din underviser, som guider dig personligt gennem dit læringsforløb“

Kristina Bille Grill-Henriksen, Uddannelseschef

Sådan fungerer din online undervisning