Introduktion
Afgangsprojektet afslutter din Akademiuddannelse i Salg og markedsføring.
På afgangsprojektet får du mulighed for at fordybe dig i et selvvalgt emne efter interesse eller relevans i dit job.
I dit afgangsprojekt skal du
- bevise at du kan formulere og afgrænse en relevant markedsføringsmæssig problemstilling
- dokumentere at du kan gennemføre og løse en praksisnær og kompleks problemstilling, både metodisk og analytisk
- vise at du kan præsentere din problemstilling skriftligt såvel som mundtligt
Relevans
Du er klar til afgangsprojektet når du har bestået minimum 50 ECTS-point på akademiuddannelsen i Salg og markedsføring, og opfylder kravene vedr. fagsammensætningen.
Se mere om uddannelsens opbygning her.
Udbytte
Med afgangsprojektet bliver du i stand til på et analytisk og metodisk grundlag at tage professionel del i forskellige praksisnære og komplekse problemløsningsprocesser inden for salg og markedsføring. Du formulerer selv din problemstilling, og definerer dermed din egen kompetenceprofil.
Praktisk
- fag på det merkantile område / obligatorisk fag på akademiuddannelsen (AU) i Salg og markedsføring
- deltid / forventet tidsforbrug: ca. 19,5 timer om ugen
- omfang: 10 ECTS-point
- mundtlig eksamen på baggrund af projektrapport
- studieordning, AU i Salg og markedsføring (pdf)
- litteraturliste
- faget foregår 100% online