Kursets varighed

Online adgang

90 dage

Pris

DKK 0,00

Tilmeld dig nu

Om kurset

Som leder er det dit ansvar at skabe en fælles forståelse af kvalitet. Men hvad er kvalitet egentlig? Det er mere end data og målbare resultater.

Det handler også om, hvordan kunderne vurderer og oplever den kvalitet, din virksomhed leverer. Og hvordan dine medarbejdere udviser kvalitet i praksis og adfærd. Bliv klogere på, hvordan du leder på kvalitet i kurset her.

Dit udbytte af kurset

✔️ Få styr på, hvad kvalitet egentlig er – og betyder i og for din ledelse

✔️ Lær at definere, måle og lede på kvalitet – både i praksis og i adfærd

✔️ Bliv skarp til at kommunikere dine kriterier og forventninger til kvalitet/adfærd

✔️ Opdag hvordan du følger dine medarbejdere, når de udøver kvalitet i praksis – uden at virke kontrollerede

✔️ BONUS: Workbook med øvelser, skabeloner og dialogværktøjer til konstruktiv feedback

Skab fælles forståelse af kvalitet

Hvordan definerer du faglig kvalitet som leder? Og hvad kan du gøre for at sikre, at dine kriterier og forventninger til kvalitet er kommunikeret klart og tydeligt? Få svaret i kurset her, der bl.a. giver dig det ‘ultimative trick’ til at skabe en klokkeklar (og fælles) forståelse af kvalitet – og formidle den, så alle ved, hvordan det ser ud i det daglige arbejde.

KvalitetGIF

Observér og bliv klogere på praksis

Oplever du nogle gange, at dine medarbejdere tolker kvalitet forskelligt? Så ved du, at det kan føre til misforståelser og uønsket adfærd. En vigtig ingrediens i opskriften på at komme problemet til livs er at observere dine medarbejdere i praksis. Men hvordan gør du det – uden at de føler sig kontrollerede og mistænkeliggjort? Det får du tips og konkrete værktøjer til i kurset.

 

Løft kvaliteten med brugbar feedback

Husk altid at give dine medarbejdere konstruktiv feedback, når du har observeret dem i praksis. Spørgsmålet er, hvordan du gør det bedst? Hvordan gør du feedback-mødet til en god oplevelse – selv når feedbacken er ubekvem? I kurset finder du dialogværktøjer til at håndtere både de nemme og de svære feedback-samtaler.

Din underviser

Mie Heinfeldt

Jeg er ledelseskonsulent og rådgiver både individuelle ledere og ledergrupper i deres ledelsespraksis tæt på dagligdagen. Jeg har mange års erfaring som leder på alle organisationsniveauer i både offentligt og privat regi – og med rådgivning af ledere og udvikling af organisationer som konsulent.

Jeg har en cand.mag fra Københavns Universitet, HD1 og HD2 i Organisation og Ledelse fra CBS – og en Diplomuddannelse i Erhvervspædagogik. Desuden er jeg censor på flere ledelsesuddannelser og forfatter til ledelseshåndbogen ‘Ledelse tæt på praksis – gode råd til dig, der leder mennesker’.

Kurset i detaljer

Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
+45 3615 4519

Telefon åbningstider:
Mandag - torsdag kl. 9.00 - 15.00
Fredag kl. 9.00 - 13.00

  • Faglige kriterier for kvalitet
  • Koblingen mellem værdi og adfærd
  • Skab fælles forståelse for kvalitet
  • Forventninger til kvalitet og adfærd
  • Frihedsgrader og dømmekraft

  • Fortæl om dine planer
  • Få styr på din rolle og adfærd
  • Observér og bliv klogere på praksis
  • Gode dialogstartere

  • Den gode oplevelse
  • Plads til forbedring
  • Ubekvem feedback
  • Positiv feedback
  • Efter samtalen
  • Lær af virkeligheden

Fandt du ikke svaret – eller er du i tvivl om noget? Se vores oftest stillede spørgsmål her.

Tilmeld dig nu

Kurset Sådan leder du på kvalitet er en del af vores univers for korte kurser.

Læs mere om korte kurser

Flere GetSkills kurser