Hvordan holder du gode 1:1 samtaler? Få styr på, hvordan du skaber stærke relationer til dine medarbejdere med 1:1 samtaler – og ban vej for øget trivsel, bedre beslutninger og en mere effektiv arbejdsplads.
1:1 samtaler giver dig værdifuld viden om dine medarbejdere – og skaber et solidt fundament for bedre beslutninger, øget trivsel og en mere effektiv arbejdsplads. Men hvordan griber du dem an i praksis? Og hvad skal du have styr på for at realisere de gevinster gode 1:1 samtaler baner vej for? Få svarene i kurset her.
✔️ Ban vej for øget trivsel, bedre beslutninger og en mere effektiv arbejdsplads
✔️ Få styr på, hvordan du skaber de bedst mulige rammer om dine ‘1:1 samtaler’
✔️ Lær at ‘sælge’ 1:1 samtalerne, så ALLE i organisationen kan se værdien
✔️ Opdag hvor nemt, du kan omsætte værdifuld viden fra samtalerne til konkrete tiltag
✔️ Skab et fortroligt rum, hvor dine medarbejdere føler sig set, hørt og værdsat
✔️ BONUS: Download workbook med øvelser og dialogværktøjer til at håndtere sårbarhed, utilfredshed og andre svære emner
Der er mange gevinster ved at bruge 1:1 samtaler som ledelsesværktøj. Den største af dem er, at de skaber værdi for alle! For dine medarbejdere. For dig som leder. Og for jeres organisation. Dine medarbejdere får luft for det, der fylder – og oplever, at deres mening tæller. Du får input til at udøve god og retfærdig ledelse. Og samarbejdet og løsningen af opgaver glider bedre – til gavn for både trivslen og produktiviteten i organisationen.
1:1 samtaler er et rum uden styring. Det er medarbejderens rum, men som leder er det din opgave at sætte rammerne. Og hvordan gør du så det? På kurset får du konkrete råd til, hvad du skal sige og gøre for at skabe et fortroligt rum, hvor dine medarbejdere trygt kan vise sig som hele mennesker. Hvor der altid er plads til sårbarhed. Og hvor de trygt kan give deres perspektiv på dagligdagen.
Som leder er du afhængig af dine medarbejdere, for at I kan lykkes med jeres opgaver og nå i mål med jeres projekter. Med 1:1 samtaler får du mulighed for at skabe en tættere relation til dem – og løbende tage temperaturen på deres trivsel, samarbejder og udfordringer. Det sikrer dig værdifuld viden, der både giver dig et solidt grundlag for bedre beslutninger – og gør dig til en bedre leder for den enkelte.
Din underviser
Som ledelseskonsulent rådgiver jeg både individuelle ledere og ledergrupper i deres ledelsespraksis tæt på dagligdagen. Jeg har mange års erfaring som leder på alle organisationsniveauer i både offentligt og privat regi – og med rådgivning af ledere og udvikling af organisationer som konsulent.
Jeg har en cand.mag fra Københavns Universitet, HD1 og HD2 i Organisation og Ledelse fra CBS – og en Diplomuddannelse i Erhvervspædagogik. Desuden er jeg censor på flere ledelsesuddannelser og forfatter til ledelseshåndbogen ‘Ledelse tæt på praksis – gode råd til dig, der leder mennesker’.
+45 3615 4519
Telefon åbningstider:
Mandag - torsdag kl. 9.00 - 15.00
Fredag kl. 9.00 - 13.00
I del 1 bliver du introduceret til 1:1 samtaler med disse emner:
I del 2 bliver du klogere på:
Del 3 har fokus på 1:1 samtalens indhold med emner som:
I del 4 runder vi temaet '1:1 samtaler' af med emnerne:
Fandt du ikke svaret – eller er du i tvivl om noget? Se vores oftest stillede spørgsmål her.
Kurset 1:1 samtaler der skaber værdi er en del af vores univers for korte kurser.