Peters markedsføring blev klar til den digitale transformation
Digital markedsføring er i en udvikling, der kan gøre selv den hurtigste sælger forpustet. Digitaliseringen sætter nemlig helt nye standarder for moderne markedsføring. Det handler om digital synlighed og at være tilgængelig der, hvor brugerne er – online.
Peter Selin er en af de studerende, der kom sikkert i mål med sin digitale markedsføring vha. faget Digital markedsføring, som afvikles i samarbejde med det digitale bureau Online-Results.
I faget Digital markedsføring fik jeg en bred indsigt i de forskellige begreber, modeller og digitale værktøjer, som kan bruges i kommende jobs eller min egen markedsføring. Jeg fik via videoer, artikler og øvelser kendskab til Google Ads, Google Analytic, SEO, Sociale Medier og Email marketing.
Som fuldtidsstuderende og Iværksætter var SmartLearning en perfekt mulighed for at Peter kunne tilegne sig viden, når det passede ind i hans hverdag. Med en passion for digital markedsføring, men manglende praktisk erfaring med de digitale markedsføringsdiscipliner, var digital markedsføring et oplagt valg til at hjælpe ham med at markedsføre sin virksomhed Børnefest.
Det var viden og kompetencer, som jeg kunne tilegne mig, når det passede ind i min dagligdag, og så var der en god faglig relation mellem underviser og studerende, som engagerede mig. Digital markedsføring gav mig kort sagt en bedre forståelse indenfor den digitale verden.
Digital markedsføring er et fag, hvor vi har inviteret det digitale bureau Online-Results indenfor, for at sikre et endnu større fokus på den praktiske erfaring. Undervejs i forløbet bliver du derfor budt virtuelt indenfor i maskinrummet hos Online-Results, der giver konkrete eksempler fra egen praksis, så du hjælpes i mål med din digitale markedsføring.