Hos SmartLearning benytter vi cookies for at gøre din oplevelse af hjemmesiden bedre. Ved fortsat brug af hjemmesiden samtykker du til vores brug af cookies.   Læs mere     OK
smartlearning logo

Tilmeldingsprocessen

Når du har fundet det fag du ønsker at tage, udfylder du tilmeldingsblanketten, som du finder på fagets side.

Efter du har tilmeldt dig, vil du modtage en række mails fra os med følgende information:

  • Tak for din tilmelding: få minutter efter du har tilmeldt dig, vil du modtage en bekræftelse på din tilmelding pr. mail. Hvis du ikke modtager en mail kort efter du har fuldført tilmeldingen, kontakt os på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den..

  • Information om fagets oprettelse: hvis vi i første mail endnu ikke har informeret dig om hvorvidt dit fag kommer igang, vil du modtage en mail med information herom senest lige efter tilmeldingsfristen er overskredet. Her vil du også modtage link til litteraturliste.

  • Login: senest dagen før studiestart modtager du en mail med dit login til vores undervisningsplatform, SmartLearning Online. Du vil have adgang til SmartLearning Online fra kl. 8 på opstartsdagen.

Hvis dit fag ikke kommer i gang, kontakter vi dig straks efter tilmeldingsfristen. Du vil få mulighed for at flytte til et andet hold, eller melde fra.

Har du valgt at betale for kurset med kort (Dankort eller MasterCard), trækker vi beløbet fra din konto på opstartsdagen.

I tvivl om noget? Find vores kontaktinformation her.