Introduktion
Vi nyder alle den gode service eller oplevelse, og bemærker sjældent det store arbejde, som der ligger til grund. Ikke desto mindre ligger succesen i forarbejdet og analysearbejdet, og netop derfor hopper vi på dette fag ned i maskinrummet for at blive klogere på, hvad det kræver af dig og din virksomhed for at optimere nuværende- og udvikle kommende services og oplevelser.
Relevans
Akademifaget Kundeforståelse og oplevelsesdesign er relevant for dig, der ønsker at udvikle din egen praksis inden for kundeforståelse og oplevelsesdesign, og som ønsker at kunne indgå som en kompetent samarbejdspartner i udviklingen af serviceoplevelser på både det taktiske og operationelle niveau.
Udbytte
På faget bliver du i stand til at
- indsamle og strukturere data
- kortlægge virksomhedens interne processer
- levere services og oplevelsesdesign af høj kvalitet med udgangspunkt i viden om købsadfærd og kundeprocesser
- indgå i tværfaglige samarbejder på et operationelt og strategisk niveau
- udvikle og fomidle løsningsforslag på konkrete problemstillinger
Praktisk
- fag på det merkantile område / obligatorisk fag på akademiuddannelsen (AU) i Service og oplevelser / valgfag på en vilkårlig AU
- Hvor meget tid skal jeg bruge på mit online fag?
- omfang: 5 ECTS-point
- mundtlig eksamen på baggrund af synopsis (intern censur)
- studieordning, AU i Service og oplevelser (pdf)
- bogliste
- faget foregår 100% online - Hvad kan jeg forvente, når jeg studerer hos SmartLearning?
Du kan tage faget som en del af din akademiuddannelse, eller som et selvstændigt enkeltfag.
Med SmartLearnings fleksible online studie kan du tilpasse studieforløbet til dine arbejdsmæssige og private forhold. Faget tager udgangspunkt i dine problemstillinger og erfaringer, så du straks kan bruge din nye viden i dit professionelle virke.